Algemene voorwaarden



1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen het schoonheidssalon AS ESTHETICS CLINIC, met maatschappelijke zetel te Polderstraat 60, 9820 Merelbeke en BTW nummer 1008.691.221 (hierna "AS ESTHETICS CLINIC") en een Klant waarop het schoonheidssalon deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

Wanneer een Klant een afspraak maakt bij AS ESTHETICS CLINIC verklaart zij/hij zich akkoord met huidige algemene voorwaarden.

2. Inspanningsverbintenis

AS ESTHETICS CLINIC zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. AS ESTHETICS CLINIC zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de klant inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3. Afspraken, annulatie en no-shows

3.1 De klant kan afspraken maken via Instagram (AS ESTHETICS CLINIC), de website www.asesthetics.be, telefonisch/whatsapp naar het nummer 0485 23 30 01 of ter plekke op de zaak.

3.2 De Klant dient te allen tijde ervoor te zorgen dat zij/hij de juiste behandeling of behandelingen reserveert, dus ook met de extra's die zij/hij zou willen bijboeken, zodat er voldoende tijd voor de behandeling kan worden ingepland.

3.3 Bent U een nieuwe klant? Contacteer ons dan via de kanalen hierboven vermeld onder punt 3.1.

Vervolgafspraken kunnen eventueel ter plekke in het salon gemaakt worden of naderhand thuis.

3.4 Wilt U een afspraak annuleren? Gelieve dit dan uiterlijk 48 uur op voorhand te melden.

Afspraken kunnen 48 uur voor aanvang van de afspraak, eenmalig en kosteloos worden verplaatst. Let op: voorschotten worden in geen enkel geval terugbetaald. Annuleer je binnen 48 uur voor je afspraak? Dan houden wij het voorschot in. 

3.5 Indien de Klant meer dan 15 minuten te laat komt, behoudt AS ESTHETICS CLINIC zich het recht voor om de afspraak in te korten of geheel te laten vervallen. Daarnaast zal AS ESTHETICS CLINIC genoodzaakt zijn om 50% van de geplande behandeling in rekening te brengen.

4. Betaling en reservering

Betalen kan bij AS ESTHETICS CLINIC via Payconiq of in contant.

Voorschotten kunnen betaald worden per overschrijving of in het salon.

Voorschotten zorgen voor de bevestiging en reservering voor uw afspraak. Indien er geen voorschot wordt betaald, kan er niet worden gereserveerd. Gebeurt dit niet, is de reservatie niet gegarandeerd.

5. Geheimhouding

AS ESTHETICS CLINIC is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de Klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Deze informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de Klant is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de schoonheidsspecialiste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

6. Aansprakelijkheid

AS ESTHETICS CLINIC is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van door de Klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. AS ESTHETICS CLINIC is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de Klant heeft meegenomen naar AS ESTHETICS CLINIC.

7. Beschadiging & diefstal

Het schoonheidssalon heeft het recht van de Klant een schadevergoeding te eisen indien de Klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt. AS ESTHETICS CLINIC meldt diefstal altijd bij de politie.

8. Klachten

Indien de Klant een klacht heeft over een behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen de vijf (5) werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan AS ESTHETICS CLINIC. Samen zoeken we dan naar een oplossing. Indien een klacht gegrond is, zal AS ESTHETICS CLINIC de behandeling opnieuw verrichten.

9. Behoorlijk gedrag

De Klant behoort zich in het salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de Klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft AS ESTHETICS CLINIC het recht de Klant de toegang tot AS ESTHETICS CLINIC te weigeren zonder opgave van redenen.

De Klant dient zonder gezelschap te komen. Wenst de Klant alsnog met iemand te komen, dient zij/hij dit op voorhand te melden.

10.Toepasselijk recht en rechtbank

Op elke overeenkomst tussen AS ESTHETICS CLINIC en de Klant is het Belgisch recht van toepassing.