Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding,
behandeling en transactie tussen het schoonheidssalon AS ESTHETICS CLINIC, met
maatschappelijke zetel te Polderstraat 60, 9820 Merelbeke en BTW nummer 1008.691.221
(hierna "AS ESTHETICS CLINIC") en een Klant waarop het schoonheidssalon
deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze
voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Wanneer een Klant een afspraak maakt bij AS ESTHETICS CLINIC
verklaart zij/hij zich akkoord met huidige algemene voorwaarden.
2. Inspanningsverbintenis
AS ESTHETICS CLINIC zal de behandelingen naar beste
inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren
en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. AS ESTHETICS
CLINIC zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de klant inlichten over
financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
3. Afspraken, annulatie en no-shows
3.1 De klant kan afspraken maken via Instagram (AS
ESTHETICS CLINIC), de website www.asesthetics.be,
telefonisch/whatsapp naar het nummer 0485 23 30 01 of ter plekke op de zaak.
3.2 De Klant dient te allen tijde ervoor te zorgen dat zij/hij
de juiste behandeling of behandelingen reserveert, dus ook met de extra's die zij/hij
zou willen bijboeken, zodat er voldoende tijd voor de behandeling kan worden
ingepland.
3.3 Bent U een nieuwe klant? Contacteer ons dan via de
kanalen hierboven vermeld onder punt 3.1.
Vervolgafspraken kunnen eventueel ter plekke in het salon
gemaakt worden of naderhand thuis.
3.4 Wilt U een
afspraak annuleren? Gelieve dit dan uiterlijk 48 uur op voorhand te melden.
Afspraken kunnen 48 uur voor aanvang van de afspraak, eenmalig en kosteloos worden verplaatst. Let op: voorschotten worden in geen enkel geval terugbetaald. Annuleer je binnen 48 uur voor je afspraak? Dan houden wij het voorschot in.
3.5 Indien de Klant meer dan 15 minuten te laat komt, behoudt
AS ESTHETICS CLINIC zich het recht voor om de afspraak in te korten of geheel
te laten vervallen. Daarnaast zal AS ESTHETICS CLINIC genoodzaakt zijn om 50%
van de geplande behandeling in rekening te brengen.
4. Betaling en reservering
Betalen kan bij AS ESTHETICS CLINIC via Payconiq of in contant.
Voorschotten kunnen betaald worden per overschrijving of
in het salon.
Voorschotten zorgen voor de bevestiging en reservering
voor uw afspraak. Indien er geen voorschot wordt betaald, kan er niet worden
gereserveerd. Gebeurt dit niet, is de reservatie niet gegarandeerd.
5. Geheimhouding
AS ESTHETICS CLINIC is verplicht tot geheimhouding van
alle vertrouwelijke informatie die de Klant heeft medegedeeld tijdens de
behandeling. Deze informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de Klant is
meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De
geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een
rechterlijke uitspraak, de schoonheidsspecialiste verplicht is de
vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
6. Aansprakelijkheid
AS ESTHETICS CLINIC is niet aansprakelijk voor schade,
van welke aard ook, ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van
door de Klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante
lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of
vrijetijdsbesteding. AS ESTHETICS CLINIC is niet aansprakelijk voor verlies,
diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de Klant heeft
meegenomen naar AS ESTHETICS CLINIC.
7. Beschadiging & diefstal
Het schoonheidssalon heeft het recht van de Klant een
schadevergoeding te eisen indien de Klant meubilair, apparatuur of producten
beschadigt. AS ESTHETICS CLINIC meldt diefstal altijd bij de politie.
8. Klachten
Indien de Klant een klacht heeft over een behandeling of
een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen de vijf (5) werkdagen na
ontdekking schriftelijk gemeld worden aan AS ESTHETICS CLINIC. Samen zoeken we
dan naar een oplossing. Indien een klacht gegrond is, zal AS ESTHETICS CLINIC de
behandeling opnieuw verrichten.
9. Behoorlijk gedrag
De Klant behoort zich in het salon behoorlijk te gedragen
volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de Klant na herhaaldelijke
waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft AS ESTHETICS CLINIC het
recht de Klant de toegang tot AS ESTHETICS CLINIC te weigeren zonder opgave van
redenen.
De Klant dient zonder gezelschap te komen. Wenst de Klant
alsnog met iemand te komen, dient zij/hij dit op voorhand te melden.
10.Toepasselijk recht en rechtbank
Op elke overeenkomst tussen AS ESTHETICS
CLINIC en de Klant is het Belgisch recht van toepassing.
Wij gebruiken cookies om onze website goed te laten functioneren en te beveiligen, en om je de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.
Geavanceerde instellingen
Je kunt jouw cookievoorkeuren hier aanpassen. Schakel de volgende categorieën in of uit en sla de selectie op.